MÅR ILLA

Okej.. Jag mår asdåligt just nu! Har ont i magen och vill bara gå på toan och kräkas, usch! Imrogon så kommer tjejen och hämtar råttorna! Och på måndag så köper jag mitt marsvin jiippiiie! Om dem inte har öppet imorgon då! Haha... Okej jag ska göra en videoblogg närjag har köpt ett marsvin så ni får se han! Jag vill iallafall be om hjälp. Jag ska gör en marsvinsuppfödarehemsida! Haha långt namn, aja och jag behöver nån som kan fixa .se!
Liksom www.lilltutan.se Självaste .se istället för blogg.se så aa! Ni fattar, den som gör det kommer få en summa pengar efter första kullen kommit!

Puss & Godnatt!

Kommentarer
Postat av: hanna

hejsan , allt bra idag ? händer ikväll för din del ?

2009-09-19 @ 21:10:47
URL: http://taiiiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0