KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS

DENNA HISTORIA ÄR SANN OCH DEN HÄNDE: IDAG KL:??
VARNING FÖR: SPYA

Jag satt och åt idag när Tobias drog ett skämt hela tiden men sen sa han till mig såhär:
- Hur mår du idag då?  UFFE! 

Jag dog av skratt och jag bara sprutade ut mjölk ur munnen rakt på bordet.. Jag sprang till diskon och bara spottade sen skrattade jag igen och då fastnade det i halsen.. Jag hållde på att kvävas! :o   Jag vände mig fort om mot Solveig och slog mot strupen för att visa att jag behövde hjälp! Solveig fattde inget men jag bara hostade ut spya rakt på golvet.. USCH!


AV: ELIN


Kommentarer
Postat av: Moa. [LILLMOASLIFE] ღ

Awii. :( <3



Mår du bättre nu?<3

2009-10-06 @ 22:33:53
URL: http://lillmoaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0